intro.

Hej people!
Mitt tredje seriösa försök att starta min blogg nu, döm mig inte för hårt om jag inte lyckas hålla den vid liv!
Rebecca är namnet och jag är 16 år. Imorgon börjar jag på ett ny kapitel i livet, jag börjar nämligen på yrkesskolan Optima. Jag kommer gå en treårig utbildning i strävan att bli klädsömmare, samtidigt ska jag även läsa en kombiutbildning med Jakobstads gymnasium så att jag kan stå där om tre år med den vita mössan på huvudet.
Bloggen kommer fungera som ett ställe att kunna skriva av sig på och att titta tillbaka på i framtiden.
Hoppas ni är med mej.
Puss!


Såhär känner jag mej inför skolstarten, förväntansfull men förfärad över att sommaren är slut..
Bilden visar även mitt sanna jag, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0