what a day!

(bild av Marie, snattad från facebook. fler bilder kommer sen!)
Idag började jag morgonen som Optimas lucia med nervositet blandat med glädje. Först ut var vår egna skola, följt av två andra skolor som också går under namnet Optima. Efter det for vi till ett ålderdomshem, där vi blev varmt mottagna. Som belöning för dagen fick vi äta i skolans restaurang, där vi också sjöng några sånger. När vi slutligen var klara fick jag dock ett hemskt besked........
.......min finasteunderbarastehärligaste och mest fantastiska katt Fridolf, som har varit som en bästa vän i 12 år, har gått runt med en tumör i magen. Jag vågade inte tro att det skulle vara något så allvarligt när pappa for med honom till veterinären. Så idag tvingades jag ta avsked innan han somnade in för gott. Älskade kissen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0