shoes.






Bild 1: Två par Converse, vita och svarta. Passar till ALLT!
Bild 2: Troligen de mest använda skorna i min garderob. Så bekväma och fina. Duffy/Eurosko.
Bild 3: Coolaste klackarna från Vagabond. Fyndade de för 37€ i vintras. Har inte använt dem så mycket p.g.a den höga klacken men snart ska de få se världen!
Bild 4: Köpte mina Dr. Martens i åttan efter att ha drömt om dem länge. Ett par kvar, i min storlek för 70€ (-50%). Har lite för smala fötter för att de ska sitta så snyggt som möjligt, annars är de helt perfekta.
Bild 5: Nyaste paret i min samling! Köpte dessa igår på Skopunkten för 39.90€. Väldigt lika de på bild 2 men eftersom jag har använt dem så mycket, ville jag nu ha något liknande.

Det var största delen av min skosamling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0