vad som hänt sen sist.

Blev en lång bloggpaus igen, beklagar det. Påsken spenderades hemma med massor av soffhäng och mys. Jag var dock inte bara lat, springsaldot blev hela tre joggrundor! Anna-Karin och Malin kom hit på en sleep-over, fredag till lördag. Prat, skratt, tre filmer och två photoshoots, bilder kommer antagligen sen. Veckan som gått har varit min sista på Bros. Jag har haft tre fantastiska praktikveckor så det var med en aning vemod som jag lämnade stället i fredags, dock fick jag en awesome avskedspresent som gör att jag kan fara dit snart igen och hälsa på! Igår spenderade jag, min syster och mamma, en hel dag i Vasa. Blev en del shopping, resultat= nöjd! Bilder på vad jag shoppade kommer senare. Nu ska jag avrunda, creds till er som orkade läsa allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0