fem bästa.







De fem bästa köpen 2011 (utan imbördesordning):
1// Kappan från Bikbok som jag köpte för 99 kr istället för det ursprungliga 699 kr. Köpte den i oktober och jag har redan hunnit använda den massor!
2// På våren köpte jag ett par vita, låga Converse. Till hösten fick jag sedan ett par svarta av mamma. De passar till allt, allt, ALLT. Som ni ser har de blivit använda en hel del.
3// I slutet av september satsade jag en del av sommarjobbslönen på en iPhone 4. Den är verkligen bäst, varenda dag undrar man hur man har klarat sig utan en iPhone tidigare.
4// För mina födelsedagspengar köpte jag en skinnjacka från Carlings. Den är i äkta läder så den kostade en hel del men det är den värd!
5// Jag behöver kanske inte förklara varför biljetten är ett av de bästa köpen direkt. Dock har jag inte själv köpt den, utan den blir en födelsedagspresent istället. Längtar.så.sjukt.mycket!

Kommentarer
Postat av: miriam

SV; taggar som baaaara den till konserten. GALET VAD COOLT DET KOMMER BLI



och jag tycker att dina köp helt klart verkar bäst, iPhone fattar jag inte hur man klarar sig utan och converse är sååå snyggt. Ska också tillägga att din kappa är galet snygg!

2012-01-03 @ 17:49:34
URL: http://skarinmiriam.bloggplatsen.se
Postat av: erika

Wääh, du får biljett också! Blev jätterörigt då biljetterna skulle köpas och allt! Men du vi kanske ses där då!! fan vad kul :D :D

2012-01-03 @ 19:39:03
URL: http://erikabackman.blogg.se/
Postat av: malin

det sku va kul om du sku lägga upp de 5 sämsta å :) det kan va nå att fundera på bara :p

2012-01-03 @ 22:18:56
Postat av: Rebecca

Malin: bra idé, ska funder lite om ja har nå dåliga köp :)

2012-01-04 @ 10:47:47
URL: http://twentyeightmiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0